План роботи методичної комісії вчителів історії та правознавства
Уся освітня діяльність вимагає існування суб’єктів, які , навчаючи інших, навчаються самі
П.Фрейре
Тема над якою працює МК :
Дидактична компетентність учителя та шляхи підвищення якості освіти
Мета роботи методичної комісії вчителів історії та правознавства:
Формування гуманістичного світогляду, активної життєвої позиції з використанням нових підходів та технологій при викладанні історії та правознавства
Організація методичної роботи:
• Науковий супровід
• Діяльність творчих груп
• Наставництво
• Самоосвіта
• Творчі звіти
• Дослідницька
• Інноваційна
• Участь у професійних конкурсах
Форми методичної роботи:
• засіданя методичної комісії
• взаємовідвідувння уроків і позакласних заходів
• творчі зустрічі з колегами по фаху
• відкриті уроки
• лекції, доповіді, консультації
• інструктажі
• практичні заняття
Напрямки роботи методичної комісії:
• ознайомлення, вивчення тлумачення нормативних документів в освітній галузі «Суспільствознавство»
• надання реальної і конкретної допомоги педагогаму підвищенні їх фахової майстерності
• пошук оптимальних шляхів підвищення результативності уроків
• робота з обдарованими учнями
• вивчення та впровадження нових освітніх технологій у навчально-виховний процес
Завдання методичної комісії:
• реалізація завдань, які випливають із Закону України «Про освіту»
• вивчення і реалізація положень нормативно-правових документів
• вивчення і аналіз стану викладання предметів освітньої галузі «Суспільствознавство»
• узагальнення досвіду вчителів і втілення його в практику
• підготовка матеріалів на виставки професійної майстерності
• організація і проведення тижнів професійної майстерності
• проведення звітів про самоосвіту вчителів та їхню роботуна курсах підвищення кваліфікації
• огляд нових видань
План
роботи методичної комісії вчителів історії та правознавства
На 2013-2014 навчальний рік
Роби, що можеш з тим, що у тебе є, і там, де ти знаходишся
Теодор Рузвельт
І засідання ( серпень)
1.Підсумки роботи МК у 2012-2013 н.р. та затвердження плану роботи на 2013-2014 н.р.
2. Опрацювання офіційних документів МОНУ.
3. Організація творчої групи для участі у конкурсі фахової майстерності «Вчитель року» з правознавства
4. Практична робота на уроках історії в 5-х класах.
5. Бібліографічний огляд фахових видань
ІІ засідання (жовтень)
1. Відвідування та обговорення уроку з історії в 5 класі.
2. Розробка комплекту допоміжних практичних матеріалів для вчителя правознавства за темою: «Компетентнісний підхід у сучасній правовій освіті»( практична робота).
3. Зустріч з фахівцем – мистецтвознавцем : «Образотворчі пам’ятки України»
ІІІ засідання ( грудень)
1.Тренінг: «Гендерне виховання молоді в Україні»
2. Творчі звіти вчителів, які атестуються.
ІV засідання
1.Робота над проблемою після курсової перепідготовки ( обмін досвідом)
2. Інноваційна діяльність вчителя під час планування структури сучасного уроку( робота в групах)
3 . Синергітичний підхід до викладання предметів освітньої галузі «Суспільствознавство» ( формування особистості учня на основі ідей концепції громадянського виховання)
Уся освітня діяльність вимагає існування суб’єктів, які , навчаючи інших, навчаються самі
П.Фрейре
Тема над якою працює МК :
Дидактична компетентність учителя та шляхи підвищення якості освіти
Мета роботи методичної комісії вчителів історії та правознавства:
Формування гуманістичного світогляду, активної життєвої позиції з використанням нових підходів та технологій при викладанні історії та правознавства
Організація методичної роботи:
• Науковий супровід
• Діяльність творчих груп
• Наставництво
• Самоосвіта
• Творчі звіти
• Дослідницька
• Інноваційна
• Участь у професійних конкурсах
Форми методичної роботи:
• засіданя методичної комісії
• взаємовідвідувння уроків і позакласних заходів
• творчі зустрічі з колегами по фаху
• відкриті уроки
• лекції, доповіді, консультації
• інструктажі
• практичні заняття
Напрямки роботи методичної комісії:
• ознайомлення, вивчення тлумачення нормативних документів в освітній галузі «Суспільствознавство»
• надання реальної і конкретної допомоги педагогаму підвищенні їх фахової майстерності
• пошук оптимальних шляхів підвищення результативності уроків
• робота з обдарованими учнями
• вивчення та впровадження нових освітніх технологій у навчально-виховний процес
Завдання методичної комісії:
• реалізація завдань, які випливають із Закону України «Про освіту»
• вивчення і реалізація положень нормативно-правових документів
• вивчення і аналіз стану викладання предметів освітньої галузі «Суспільствознавство»
• узагальнення досвіду вчителів і втілення його в практику
• підготовка матеріалів на виставки професійної майстерності
• організація і проведення тижнів професійної майстерності
• проведення звітів про самоосвіту вчителів та їхню роботуна курсах підвищення кваліфікації
• огляд нових видань
План
роботи методичної комісії вчителів історії та правознавства
На 2013-2014 навчальний рік
Роби, що можеш з тим, що у тебе є, і там, де ти знаходишся
Теодор Рузвельт
І засідання ( серпень)
1.Підсумки роботи МК у 2012-2013 н.р. та затвердження плану роботи на 2013-2014 н.р.
2. Опрацювання офіційних документів МОНУ.
3. Організація творчої групи для участі у конкурсі фахової майстерності «Вчитель року» з правознавства
4. Практична робота на уроках історії в 5-х класах.
5. Бібліографічний огляд фахових видань
ІІ засідання (жовтень)
1. Відвідування та обговорення уроку з історії в 5 класі.
2. Розробка комплекту допоміжних практичних матеріалів для вчителя правознавства за темою: «Компетентнісний підхід у сучасній правовій освіті»( практична робота).
3. Зустріч з фахівцем – мистецтвознавцем : «Образотворчі пам’ятки України»
ІІІ засідання ( грудень)
1.Тренінг: «Гендерне виховання молоді в Україні»
2. Творчі звіти вчителів, які атестуються.
ІV засідання
1.Робота над проблемою після курсової перепідготовки ( обмін досвідом)
2. Інноваційна діяльність вчителя під час планування структури сучасного уроку( робота в групах)
3 . Синергітичний підхід до викладання предметів освітньої галузі «Суспільствознавство» ( формування особистості учня на основі ідей концепції громадянського виховання)
Комментариев нет:
Отправить комментарий