пятница, 16 января 2015 г.

Методичні рекомендації вчителям історії для підготовки учнів до проведення моніторингів

1. Привернути увагу до вдосконалення вмінь учнів правильно читати та розуміти запитання      й завдання, усвідомлювати суть кожного запитання – ключового слова або словосполучення; саме їх осягнення стає основою вивчення способу розв’язання будь-якого завдання.

2. Важливим є володіння учнями специфічною термінологією, понятійним і категорійним апаратом шкільної історії.

3. Крім опрацювання хронологічної інформації, конкретно-історичних фактів соціально-економічного, суспільно-політичного й державного розвитку приділяти увагу дослідженню проблем духовно-культурного життя .

4. Опрацьовувати завдання з встановлення логіки й причинно-наслідкової взаємозалежності історичних подій.

5. Активно включати тестові форми у процес навчання і контролю навчальних досягнень школярів.

6. Постійно аналізувати результати виконання завдань, зясовувати причини помилок і недоліків у відповідях.

7. Регулярно використовувати завдання на порівняння, зіставлення, аналіз, критичне ставлення, узагальнення.

8. Запроваджувати письмові форми викладання власної думки : конспектів, есе, планів та ін.


9. Опрацьовувати завдання всіх типів, видів і форм згідно з вимогами Державного стандарту та чинної програми.

Комментариев нет:

Отправить комментарий